Jag är en gummibjörn

Godmorgon Söndag! 
Rapporterar från sängen där jag ligger bredvid mina två hjärtan som tittar på YouTube. Ines hjärntvättar oss med den fruktansvärda hysteriska dängan om den smarriga, mulliga och gulliga godisbjörnen. Skjut mig. 

Hampus försökte halvt förtvivlat få henne att digga Mora Träsk istället. Det gick sådär.

Annars då? Nja sjuka igen. Hopp. Innan har jag glatt mig åt att Ines inte varit sjuk så mycket. Det fick jag äta upp vid nyår när allt började. Sen blev Hampus och jag sjuka. Efter det har vi turats om. Blir så trött. Inte alls kul! I helgen har Hampus varit riktigt hängig. Han kräktes i torsdags och magen har varit bananas samtidigt som han har haft ont i kroppen och energilös. Samtidigt snorar jag och Ines ikapp. Trevlig helg på er med! 

Utöver det jobbar jag och sommaren gjorde en oväntad storartad entré. Igår fick vi i alla fall fira det på terrassen där det var 22 grader trots att klockan passerat 19. Jag skålade med en öl som var gudomligt god. 

 






Allmänt | |
Upp