Snipp Snapp Snut II

...Så var bloggen slut. Eller?
Sist när jag skrev ett sånt här "Hej-Då-inlägg" återupplivades bloggen ett par kurser senare. Vem det, det kanske händer igen? Kanske inte i någon kurs, för så många kurser är det inte kvar för MEM08. Skrämmande att tre år går så fort. Men men. Nu ska jag inte sitta här och bli sentimental. Nej jag tackar för den här kursen. Hoppas du får en fin läsning. Nu ska jag korrekturläsa min vetenskapliga artikel en sista gång innan det är dags att krama kudden och förbereda hjärnan för ny kurs. På återseende! Adios.


//Sofia Holmström xxx
den 21 februari 2011

Kommentarer
Postat av: Elin

Det har varit en intressant kurs och att läsa igenom dina inlägg har varit lika intressant det! Gillar att du använder många bilder och filmer i dina inlägg :)

2011-02-22 @ 11:12:38
URL: http://eluaan.blogg.se/medierochsamhalle
Postat av: Matto

RedaN? :(

2011-02-23 @ 10:33:45
URL: http://hippiekick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0